חפש בבלוג זה

יום שלישי, 6 ביוני 2017

דובדבנים

אתמול בערב הייתי במפגש של הקומונה שלי, מפגש שקבענו כבר לפני יותר מחודש, 
בדרך כלל במפגשים יש לנו החלפות של יצירות שאנחנו מכינות, עוד משחקים שנכיר יותר טוב.
בדרך כלל אני מארגנת אבל הפעם הדר מהשותפות לניהול הקומונה לקחה את האירגון עליה.. תודה הדר!!
ההוראות להחלפה הפעם היו ברורות ניתן לשלב בין יצירות שנכין לבין דברים קנויים.
אני התחלתי דיי באיחור.. דיי חלמתי 😊
אז התחלתי ביום ראשון, תפרתי נרתיק טישו בבוקר, בערב בסדנה שהדרכתי הכנתי גם מעמד לתה, ביום שני בבוקר עיצבתי כרטיס ברכה (הכל בדובדבנים), ביום שלישי בבוקר הכנתי סוכריות שוקולד וכמובן שהוספתי קצת לבבות, 
מהיבט הקנוי הוספתי חותמת חמודה, וסלסלה שאספתי לתוכה את הכל.
מקווה שאסנת שקיבלה את ההחלפה אהבה אותה. 

תפרתי 2 נרתיקי טישו 
אחד מהם נתתי גם למארחת המפגש  - סיגל, אל הנרתיק הצטרף לו פנקס רשימות וגם כמה שוקולדים...

היה ערב מהנה עם עוד 11 נשים יוצרות, והיה כייף לראות את כל היצירות שהן הכינו

הנה התוצרים שלי 

מעמד לתה

כרטיס

שוקולד על מקל עם לבבות מדף אכיל

נרתיקי טישו

וכמעט הכל ביחד 

המשך יום קסום ויצירתי
זהבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה